0

Tack för idag!

Jag satt på bryggan nere vid havet med en underbar vän Lizette och njöt av solen i dag när det helt plötsligt bara kändes så självklart enkelt alltihop.
 
Livet är så enkelt när jag tillåter det att vara så,när jag inte tänker för mycket och analyserar sönder varenda minut av mitt liv.
 
Det känns som om min omgivning på något sätt har funnit mig,jag känner hur jag omsluts av omtanke,en ny respekt och kärlek från vänner som är genuint rädda om mig.
 
Jag har börjat älska mig själv och det gör det så mycket lättare för alla andra att också göra det,jag är på riktigt alldeles betagen av den jag möter i spegeln varje morgon och mitt myntade uttryck "Jag är för härlig" känns för första gången alldeles och riktigt sant,hade jag inte redan varit jag,så hade jag sett till att bli det ;-)
 
Helgen har varit superfin med vänner och roliga saker inplanerade och jag känner mig lyckligt lottad,en del dagar är mindre bra,men de dagar tar jag också med mig,det är dagar som inte kommer tillbaka och som jag har ett ansvar att förvalta på bästa sätt,om inte för mig,så för min omgivning.
 
 
Tack för ännu en fin dag ♥
 
 Lotta
 
 
 

Kommentera här: