0

Inte bara mamma !

Jag är inte bara mamma,jag är även familjeförsörjare, rörmokare,IT-tekniker,kurator,taxichaufför,kokerska,inköpsansvarig,städerska,tvätterska,sångerska,medlare,detektiv
krishanterare,bloggare,drömmare,kollega,vän,sömmerska,kvinna och allt det här gör både jag och så många andra ensamstående föräldrar dagligen och jag vill hylla mig och alla andra som får det att gå runt varje dag och jag har förmånen att kunna få hjälp av fina vänner,men tyvärr har inte alla det och jag är imponerad av vad man faktiskt kan uträtta när man måste :-)
 
Så,alla ni som lever i en familj eller tvåsamhet,glöm inte att se er omkring ibland och ta inte för givet att livet alltid kommer se ut som det gör,var ödmjuk,var rädda om varandra och framför allt var snäll....för att du kan :-)
 
Varm Kram till dig min kära vän <3
 
Lotta
 


 

Kommentera här: