1

Som en dag på förskolan

I går blev en sådan där dag som precis det mesta gick fel,jag cyklade till jobbet och när jag skulle snedda över vägen så försvann cykeln under mig på en isfläck och jag landade på baken och tog emot med handleden och min handväska hade åkt ut över hela gatan,så haltandes,snyftandes och smått patetisk tog jag mig runt och plockade ihop mina saker samtidigt som jag muttrade att det var ju lönt att ha hjälm när man ändå landade på röven....



Dagen förflöt på jobbet med en öm och svullen svanskota och jag beklagade mig lite för kollegorna...efter jobbet körde jag ner till havet för att njuta av det fina vädret och när jag går där med näsan i vädret och tittade på den blå himlen fann jag mig helt plötsligt liggandes raklång på magen med huvudet i sanden,någon hade grävt en djup grop som jag såklart skulle trampa i,djupt förnedrad och smått kränk tittade jag upp för att se om någon bevittnat spektaklet och jodå...en och annan låtsades som inget och jag tog mig upp med öm svanskota och handled samt blossande förlägna kinder,jag satte mig på bryggan och bara insåg att den här Torsdagen var den sämsta jag haft på väldigt länge.
 
Jag åkte hem till lilla C som blåste på det onda och som tröstade så gott hon kunde och det var ingen hejd på min självömkan....
 
Jag gick och la mig väldigt tidigt i går kväll...helt slut efter mina bravader...ungefär som en dag på förskolan.
 
Men för övrigt var det skönt på stranden ;-)
 
 
 
 
Ha det nu så bra och var rädda om varandra,man vet aldrig vad som händer <3

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hoppas denna dag blir en bättre dag för dej👍..... Det e ju fredag trots allt😜
Grattat dej oxå till att du verkar funnit en mysig kärlek som ÄR värd dej💜
Önskar dej en mysig vår2015💐

Svar: Tack så mycket och detsamma till dig kära Anonym :-)
Lotta

Kommentera här: