1

Siste man till slakt!

Så sa min tandläkare Thomas till mig i går när jag satte mig i stolen,han skrattade gott åt sin egna underfundighet och sa att det är sånt man får stå ut med som dagens sista patient :-)
 
Jag hade med mig världens underbaraste Annapanna som moraliskt stöd nu när jag har lite bry att köra bil i rusningstrafk och min tandläkare har sin praktik i centrala Malmö och jag vill inte förlora honom så jag biter i hop.
 
Hon satt bredvid och det räckte som stöd för mig och det var inga problem med att köra överhuvudtaget,jag var även lugn och fin i tandläkarstolen och behövde inte känna mig stressad inför färden hem,det som stressade upp mig dock var räkningen jag fick....* Gulp*
 
Snälla Annapanna hade dessutom varit så gullig och fixat presenten till Magnus som vi skulle lämna senare på eftermiddagen.....allt för att underlätta för mig...Tack vännen <3
 
Fika med avec hos Magnus och snicksnack med goa skratt blev det som vanligt.
 
Väl hemma så fick jag ett tokryck och städade toaletten under massa mutter och suck och Johan tittade på mig som om jag var något katten asat in....PMS gör sånt med kvinnor,jag hade inte behövt städa toan 21 på kvällen,men nu bara blev det så när jag råkade titta lite mer noga hur det egentligen såg ut där inne...brrrr!
 
I dag är det en fin dag på gång och helgen ska bjuda på underbart väder,jag behöver lite sol på mina kinder och i mitt hjärta känner jag och sakta börjar jag fälla ner axlarna och tänka att det som sker det sker och nu får jag vila ett par dagar :-)
 
Kram på er alla där ute och ha en superhelg!
 
 
 
Lotta
 
 

Kommentarer:

1 Svägerskan:

skriven

<3

Svar: <3
Lotta

Kommentera här: