2

Mina kollegor!

Jag har äran och lyckan att få umgås med de mest fantastiska människor varje dag på mitt arbete,empatiska och lyhörda kvinnor som har blivit min trygghet och stomme,jag har min roll i vår lilla grupp men förra veckan orkade jag inte riktigt bibehålla den rollen och jag föll som ett korthus,jag plockades upp direkt och full stöttning och beredskap sattes omedelbart in och den stolthet och kärlek jag kände och känner för var och en av dem är stark.
 
Jag berättade alltihop,hur jag egentligen mår just nu och vad jag behöver för hjälp och det fanns inte ett uns av tvekan....de finns där för mig <3
 
Tack till min lilla grupp av magiska kvinnor,ni betyder så ofantligt mycket för mig <3
 
Lotta
 
 
 

Kommentarer:

1 Bad ass på trangränd :

skriven

❤️Kärlek till dig Lotta

Svar: ❤️
Lotta

2 Anonym:

skriven

Jag är helt säker på att du är en av deras bästa kollegor oxå😄💜/lena

Svar: Jag hoppas det Lena 😊💜
Lotta

Kommentera här: