0

The dizzy dancing

Mitt liv har verkligen varit upp och ner under en längre tid och det har slängts från den djupaste kärlek till den våldsammaste av sorg,murar har byggts upp och rivits ner igen,tillit har skapats och vårdslöst missbrukats och jag trodde aldrig jag skulle klara mer och så gjorde jag det....och gör det varje dag.
 
Jag är förvirrad men mer klar än någonsin......och det finns en låt som kan förklara i ord ungefär hur det känns och det är den här fantastiska " Both sides now " av och med Joni Mitchell
 
De starka orden min vän Anna sa i går när vi åt middag vid havet kommer att för evigt finnas i mitt hjärta och hur det stärkte och fick mig att se mig genom hennes ögon var underbart,en vän som Anna är en makalös gåva och min tacksamhet och kärlek är stor ♥
 
 
Önskar dig en underbar dag :-)
 
Lotta
 
 

Kommentera här: