0

Måste du ta den där bak?

I morse var jag på Willys snabbt före jobbet,det är tur att de öppnar redan 7 när man inte har någon lunch,jag var i samtal och vedebörande får en spruta mot allergi var 6:e vecka och det knorrades lite om hur svårt det var att ta den själv,jag ifrågasatte varför,eftersom personen håller på att utbilda sig till syrra och förklaringen blev helt enkelt att den ska tas där bak och det är inte det lättaste utan att pricka blodkärl...då säger jag högt och tydligt vid frysdisken på Willys i Vellinge....Måste du ta den där bak då?
 
Städerskan som passerade mig skiftade långsamt färg och jag kunde nästan se kassörskan rodna när det var min tur att betala för att inte tala om de de få andra kunderna som säkert får resten av dagen på sig att undra vad jag hade för typ av samtal 7 på morgonen......
 
Nåja,jag bjuder på den också och alltid roar jag någon ;-)
 
Ha nu en fin dag!
 
Lotta ( en inte alltför välutbildad undersköterska ) ;-)
 
 

Kommentera här: