1

Intensiv natt!

Godmorgon alla söta och rara människor!
 
Jag har sovit som en stock,men jag har drömt enormt intensivt,människor har dragit och slitit i mig,det har varit möten och förseningar,människor försvann och kom tillbaka i andra skepnader och jag vaknade stressad.
 
Jag har inre stress just nu och glömmer gärna bort att djupandas,men jag har fått övningar även för det,jag gör enbart saker jag tycker är roliga eller som får mig att må bra,men likväl känns det som om jag inte riktigt räcker till och jag längtar efter semester då jag kan få varva ner och bara vara.
 
På jobbet är det lika underbart att vara som vanligt,men det är ändå kännbart att det är semestertider och att det ska klaffa med vikarier och att scheman är klara,det är tur att våra vikarier är så otroliga som de är :-)
 
I kväll blir det tapaskväll i Skanör,gemensam matlagning och bara umgås och det ska bli fantastiskt trevligt.
 
Nu är det dags att svälja sista munnen kaffe och börja jobba så jag önskar dig en strålande dag,semester eller ej :-)
 
 
 Lotta

Kommentarer:

1 E-K:

skriven

Ha det så trevligt ikväll Lotta

Svar: Tack,vi har hur trevligt som helst :-)
Lotta

Kommentera här: