4

That don't impress me much

Att jobba är helt ok,det är lugnt och stilla och alla går i semesterlunk,men likväl hade jag ju gärna varit ledig :-)
 
Vi har fixat och trixat här hemma på Liams rum idag och vi fick fin hjälp av Peter som kånkade och slet och inte nog med det,när han kom idag hade han 7 vackra röda rosor till mig...det var väldigt längesedan jag fick blommor av en man,så det värmde gott i hjärtat ♥
 
Det är väldigt svårt att inte tycka enormt mycket om honom :-)
 
Det bästa av allt......han gör det för att han vill,inte för att han "ska" jag är ingen flicka som blir impad av dyra bilar,löjligt fina restauranger där ett salldsblad med en halv mussla kostar 499 :- och VIPkort,att få blommor nån gång då och då för att jag är jag.... är underbart och det lever jag länge på :-)
 
 
Ha en fortsatt fin kväll så hörs vi snart igen 
 
 
 
Lotta

Kommentarer:

1 E-K:s värld/Leva-Kerstin:

skriven

Du Lotta, jag är likadan. När jag träffade Per-Olof hade h an en flott knallröd Saab med skinnklädsel som han köpt under åren han blev ensam, för att impa på kvinnor. De hade blivit impade men inte jag, jag märkte inte ens bilen, bil som bil. Röda rosor kom han också med för att visa så glad han var för att ha träffat mig.
Ha en mysig fredagskväll.

Svar: Tack detsamma till dig och er :-)
Lotta

2 E-K:s värld/Leva-Kerstin:

skriven

Hej igen Lotta! Du jag är ju nygammal kommentaren till mig kommer på bloggarens egen sida. Är det modernt? eller väljer man själv? (Jag saknar nämligen kommentarer på min egen blogg)

Svar: Kommenterar du här så kommer mitt svar även här,så är det nog på de flesta tror jag,annars kan ju ingen följa konversationen :-)
Lotta

3 Anonym :

skriven

Så fint skrivet Lotta❤ Du är värld det bästa❤ kram

Svar: ❤️
Lotta

4 Anonym :

skriven

Så fint skrivet Lotta❤ Du är värld det bästa❤ kram

Svar: Tack ❤️
Lotta

Kommentera här: