2

I hans ögon!

Jag har behövt tid,tålamod och tid och jag har faktiskt varit rätt så självisk och inte kastat mig in i något för att behaga eller undvika såra,jag har varenda dag känt efter och vartenda steg framåt har varit eftertänksamt.
 
Varje minut av varje dag känner jag hur viktig jag är för honom och bara det faktum att han trots mitt starka motstånd ändå finns kvar,mer övertygad än någonsin om att det är vi....när jag bara vågar släppa taget,gör att jag kapitulerar och jag inser att jag är lyckligt lottad och att den här mannen är värd att inte ge upp.
 
Min ärlighet kring mina känslor uppskattar han,han är en mogen man som aldrig skulle nöja sig med mindre än vad som är äkta,samtidigt ser han någonting i mig som han tycker är värt att vänta på och det gör mig stark.
 
Här snackar vi om en riktig karl som kan visa känslor,prata om hur han känner och om förhoppningarna kring framtiden och han kan få mig att skratta tills jag tappar luften.
Vår humor är identisk och hans förmåga att känna av och scanna av när det är dags för mig att vara ensam är osannolik,han vet precis.
 
Mina ovälkomna semesterkilon har han placerat på en piedestal och i hans ögon är jag den vackraste kvinnan som finns,lite mer att älska ♥
 
I hans ögon är jag allt det där jag vill vara.......och lite till :-)
 
 
Lotta

Kommentarer:

1 E-K:s värld/Leva-Kerstin:

skriven

Det låter som att du har kommit "hem" Lotta
Kramiz

Svar: :-) kram
Lotta

2 dottern:

skriven

<3<3<3 fina är ni... så rätt!

Svar: ❤️❤️❤️
Lotta

Kommentera här: