0

Att säga nej!

Jag mår väldigt bra och tack vare lugnet inom mig kan jag också säga ifrån när jag blir stressad,när jag inte vill något eller när jag helt enkelt inte orkar,för inte alltför längesedan hade jag slagit knut på mig själv för att hjälpa till,umgås eller ta mig tid att lyssna även ifall jag innerst inne inte orkade,nu kan jag säga Nej.
 
Jag kan förstå att om man läser och följer min blogg kan uppleva att jag mått väldigt upp och ner,men det är bara så att jag inte bara vill skriva om panikångest eller bara om roliga saker,så jag blandar och mixar för att få lite variation,jag är tacksam för att ni engagerar er tillräckligt för att vilja tipsa om eventuellt andra "ohälsor" men samtidigt så får det mig att inse att jag nog varit för öppen om mitt mående och beslutet att inte längre låta er ta del av det lika mycket är taget.
 
Det kommer kanske ett inlägg då och då om det händer något drastiskt kring min panikproblematik men annars kommer jag lägga fokus på annat i mitt skrivande,såsom att 
 
Jag mår bra och tack vare medicin och i viss mån terapi men framför allt tack vare mina vänner och familj men allra mest tack vare mig själv,så är jag mitt i livet med glädje :-)
 
Jag träffar fortfarande denna någon och han är en god och snäll man som har mitt bästa i tanke ♥ men jag tar det så nätt och lugnt och istället för att forcera fram en massa känslor så tar jag det lugnt och njuter av att ha kul och känna mig väldigt underbar.
 
Jag har precis lyssnat på Sommarprat med Robin Paulson och fått några goa skratt,han är en stjärna ♦
 
I dag är det lördag och jag har avsatt den här dagen till mig själv,titta film och sola och läsa och bara vara lite ensam,det känns som om det var längesedan och jag behöver det känner jag i varje fiber av kroppen och att säga det högt och tillåta mig det är skönt.
 
Nu önskar jag er en fortsatt fin dag och så hörs vi vidare ♣
 
Kram från mig!
 
 

Kommentera här: