0

Tack!

Kanske är det ett dåligt tecken om jag skulle skriva att sen jag mötte dig så har livet blivit så mycket roligare,kanske är det förmätet att tro att det är min tur att få lite lycka,men jag trotsar det,jag trotsar mina katstroftankar och låter mig svepas in av din varma famn och snälla ögon.
 
Du gör mig trygg och du ger mig lugn och ro och jag kan andas igen...djupa andetag ända ifrån tårna,som syresätter och ger mig energi.
 
Våra två veckor tillsammans har känts som en evighet av närhet och kemi,att få somna hos dig och vakna hos dig gör mig rusig och mina tankar går till dig hela tiden.
 
Du har verkligen fått mig att leva upp igen och inte tappa tron helt,för det finns snälla,godhjärtade och ärliga män som vill mig väl och genom att bara fyra av ett leende så helar du och läker mig och bara genom att vara min gör du mig lyckligare än vad jag varit på väldigt länge :-)
 
Tack!
 
Din Lotta!
 
 
 

Kommentera här: