0

Bomull och Ahlgrens bilar!

I den allra bästa av världar kan jag slappna av och låta livet slussa mig framåt i en bubbla av bomull och Ahlgrens bilar.
 
Men idag är det en såndär dag jag inte kan sätta fingret på riktigt,jag känner mig trött,energilös och förkyld med feberkänning och jag som skulle gått på bio med Nancy ikväll :-/ vi får liksom aldrig till det riktigt hur vi än försöker och det sista jag vill är att smitta henne med mina baskelusker.
Jag slutar tidigt idag och kommer åka rätt hem och lägga mig för att försöka sova..
 
Jag förväntar mig inte mirakel,jag vet att jag inte bara kan sluta må lite härs och tvärs bara för att jag är förälskad och mår bra i hjärtat,man får lov att ha svackor,jag behöver inte visa mitt tiptop jag jämnt,jag orkar inte det och jag tror inte att mitt lite sämre jag är värre än att man står ut!
 
Kram på er och krya på mig <3
 
Lotta
 
 
 
 

Kommentera här: