0

Snorigt men so what!?

Godmorgon gott folk!
Alltså,jag är så förkyld så jag svettas och fryser om vartannat,hostar och fräser och är allmänt ynklig,lever på panodil och nässpray...den här helgen har varit mindre aktiv om man säger så,fått tacka nej till middagsinbjudning,fika och skogspromenad....brukar inte vara så duktig att ta hand om mig men i helgen har jag legat pall.....Det blev i alla fall en mellotitt med Cina som är lika förkyld,vi vågade oss på att vara i samma rum :-)
 
I helgen fick jag också en jättefin födelsedagspresent lite för tidigt av barnens farmor och farfar.....en Moccamaster :-) Jag blev så glad,så glad då min gamla kaffebryggare verkligen hade gjort sitt.
 
I går kom Johan hem till mig och pysslade om mig och idag kommer min lille älskling hem,sen i veckan blir det full rulle med långväga gäster och födelsedagskalas,hoppas bara jag är piggare och mer fit for fight än hur jag känner mig nu,men får jag bara vara med dem jag älskar så löser sig allt <3
 
Dottern kom hem från Egypten i går,så nu kan jag känna mig trygg och lugn igen :-)
 
Jag övervägde att stanna hemma från jobbet idag,men eftersom jag inte har feber och det värsta nog var i helgen så kämpar jag på och skulle det inte funka så får jag väl helt enkelt knalla hemåt igen.
 
Ha nu en fin dag!
 
Lotta

Kommentera här: