0

Kamelvandring,biodags och Egyptentips!

Godmorgon vänner!
Redan Onsdag och vi har snö ute,jag har börjat promenera till jobbet i stället för att cykla,det tar inte många fler minuter men det är skönt att få igång blodcirkulationen samt att hinna lyssna på musik,i öronen forsar Lady Antebellum ut och jag stålsätter mig för att inte sjunga högt,det är tyst på Vellinges gator vid 6.45 :-)
 
I går kväll blev det filmkväll,en film som heter "Tracks" var länge osäker på vad jag tyckte om filmen och att Johan slumrade till var kanske inte det bästa betyget,men jag känner ändå att det var en sådan pass annorlunda film och baserad på en verklig historia,jag gillar de filmerna så pass mycket att jag faktiskt vill rekommendera den.
 
I kväll ska jag på bio med farmor Nancy,äntligen har vi fått till ett datum sen hon fick det i födelsedagspresent i Juni och vi ska se "American Sniper" med Bradley Cooper och Clint Eastwood som regissör.
 
Jag är på jobbet nu men börjar inte förrän om ytterligare en kvart,men jag tycker om att vara här i god tid,dricka mitt kaffe och skriva lite på bloggen.
 
Dottern är i Egypten och i går skrev hon att de haft nära 30 grader varmt men att kvällarna var svalare och de är på ett ställe som heter "El Gouna" de bor fint och har en egen brygga som hör till boendet....fint ska det vara till min prinsessa <3
 
 
 
-3 visar termometern och det är varmt och skönt inomhus,så nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och önska er en fin dag :-)
 
Kramar från mig!
 
Lotta
 
 
 

Kommentera här: