0

Alla hjärtans dag!

Fredagen den 13 hade jag semester,eller nu ska vi inte ta i så jag spricker,jag hade tagit ledigt från mitt arbete för att hinna handla,städa och fixa det sista inför eftermiddagen och kvällen.
 
Annicka kom tidigare och hjälpte mig med lite inköp och höll mig sällskap,Nancy kom förbi på en fika även hon och min bror dök tyvärr inte upp förrän på fredagen och hade med sig sin,vad jag nu ska kalla henne,vän.....de hade bestämt sig redan när de kom för att inte sova över,så det blev ett kort besök..
 
Johan hämtade upp vår gemensamma kompis Annika så de kom tidig eftermiddag och lite senare på kvällen dök även Nikki och hennes bästis Isa upp med presenter och vi åt,drack,dansade,bubblade och babblade och hade allmänt jättetrevligt :-)
 
Jag fick fina presenter som vin och Majalyktor,tavla,presentkort och massor med blommor och av älskade Johan fick jag en tripp till Tyskland över en helg med middag,övernattning och en heldag i Travemûnde :-)
Även ett blomsterbud kom från föräldrarna!
 
Morgonen därpå...dvs min födelsedag vaknade jag av skönsång och frukost på sängen av Johan,Annicka och Liam och det var ett lyckorus att återigen få bli älskad så mycket <3
 
Lördagen gick åt till att handla nytt till kvällens gäster och vi åkte till Höllviken och köpte smörrebröd och lite annat smått och gott,när vi satt i soffan och softade så kom det fint fikabesök med presentkort och sen ännu ett blomsterbud,från Sussie i Växjö denna gången <3
 
Anna,Uffe och Amanda dök upp och så även Cina,vi åt gott och tittade på Mello,sen blev det musik och dans innan kvällen var alltför sent så var det folktomt och min 45:e födelsedag var över :-)
 
Jag blev otroligt firad även av dem,ett presentkort på ansiktsbehandling samt en Majalykta och  en bok och en skyddsängel i glas samt underbara blommor :-D
 
Fick ju faktiskt blommor,bubbel och chocklad av mina kollegor också :-)
 
TACK ALLA!! Jag är så glad och nöjd och tacksam för att ni kom,ringde,sms:ade och grattade på facebook :-)
 
Söndagen blev lugn med en skogspromenad i Törringe och Nikki lämnade bilen och tog en fika med oss och snipp,snapp,slut var det Bachelorette och dags att sova efter det...tadaaa,vad tiden kan rusa iväg när man är lycklig :-)
 
Önskar er alla en fin dag och jag vann 60 kronor på Triss så dagen började som en smäck ;-)
 
Tog inte så mycket bilder tyvärr,men Annapanna fotade mig och min darling i alla fall :-)
 
Kramis från gammeltackan :-)
 
 
 
 

Kommentera här: