3

Bosse Boxer :-)

Godmorgon och god fortsätning!
Jag har legat lite lågt med uppdateringarna av förklarliga skäl,men för första gången sedan den 21 December har jag en helt oplanerad dag framför mig och då tar jag lite tid och sätter mig här :-)
 
Jag vill även säga välkomna till mina läsare från Finland,USA och Holland,intresset över vad jag skriver är tydligen stort utomlands ;-)
 
Jag hoppas ni tycker om det jag skriver i alla fall och jag är glad om jag kan glädja er med mina simpla rader.
Vi har firat jul i dagarna fem och vi har haft vänner här hemma,varit bortbjudna till Peters mamma med man och i går firade vi lite jul med våra vänner Anderssons
 
 
Annapanna var tomte och med bravur delade hon ut alla fina paket.
 
Eftersom inte Nikki var med oss på julafton så firade vi tillsammans på juldagen med Magnus och Pernilla och vi åt tacos,glupsk och okvinnlig som jag är så tryckte jag i mig en tacos och tänkte inte på att jag hade hela tacochips i och ett av dem fastnade i halsen och rev mig illa,så hela lördagen gick jag omkring och kände mig som en fakir som svalt en glödlampa....ingen ska ta maten ifrån mig,det vet jag,men jag kan liksom inte hjälpa det,man kan inte vara perfekt i allt :-)
 
Nyår firas med goda vänner och tyvärr jobbar Peter natt men vi får klara oss ändå,en trerätters supé är beställd och vi blir många barn och vuxna samlade,jag kommer att köra eftersom Liam är med och det är skönt att ta sig hem när man vill.
 
Just ja,jag ska bli mormor om en vecka,då kommer Bosse Boxer till Helsingborg för att erövra allas hjärtan ♥
 
Bosse
 
Jag får bärga mig ett litet tag till,men jag har en känsla av att detta kommer bli den mest älskade vovven i hela världen och jag får öva tills vår egna hund kommer,jo det stämmer,vi ska bli med hund,mer om det när det är dags.
 
Jag vill tacka för alla fina julklappar jag fått,allt som doftar gott och vackra ord och tro mig,jag känner mig lyckligt lottad över att ha så många underbara människor i mitt liv.
 
God fortsättning på er alla fina och var rädda om varandra ♥
 
Lotta
 

Kommentarer:

1 Leva-Kerstin:

skriven

Vad spännande, förstår längtan och vilken söt en.
jag önskar dig och de dina ett mycket gott nytt år
Kramiz

Svar: Ja det ska bli supermysigt :-)Önskar dig detsamma Eva-Kerstin Kram
Lotta

2 Anonym:

skriven

Tack det samma! O grattis till mormorskapet🐾 Jag hoppas oxå på att få träffa hnm, helst som valp oxå 😜 Men vad spännande att DU oxå ska bli med hund.... Det måste vara dax för fika😄 Stor kram!! Gott slut o GOTT nytt!

Svar: Jag fikar jättegärna om du bara berättar vem du är hahahahaha Kram
Lotta

3 June:

skriven

Vi är många, kan jag försäkra dig Lotta, som känner oss lyckligt "Lotta(de)" som får ha din vänskap. Bara att veta att du finns i min närhet känns underbart tryggt och jag är verkligen glad att se att du mår så bra och är så lycklig! ❤️
Gott Nytt År - säger jag redan nu men vi ses kanske innan.... Kram till dig och familjen!

Svar: Åh tack snälla June,det värmde gott och detsamma <3 Hoppas vi får till den där träffen snart :-)Kram kram
Lotta

Kommentera här: