1

Om inte det är kärlek så vet jag inte!

Nybryggt kaffe som är klart när jag kommer ut ur duschen,en framtagen matlåda står på hallbordet innan jag ska gå och en påminnelse om hårsnodd eftersom jag blir så varm i nacken av min kalufs.
 
Om inte det är kärlek så vet jag inte ♥
 
Var på kalas i går och Peter var så himla gullig och körde mig och Anna-Karin till Malmö och hämtade oss även senare.
Vi hade jättetrevligt som vanligt,det var rena skäktträffen med barn,kusinbarn,faster Doris,ingifta och frånskilda svägerskor och lite annat.......och maken Valle som agerade slav :-)
 
Eftersom de flesta av oss skulle jobba idag så blev det inte så jättesent men fullt tillräckligt för att man ska må toppen idag.
 
Livet är fint nu...Puss & Kram ♦
 
 
Jag,Petra (Zias kusin) Zia och så Malin (Petras svägerska)
 
 
Anna-Karin,Zia & Jag ♥
 
 
Zias väldigt gravida dotter Nathalie och Zia ♥
 
 
Slaven Valle tillika Zias make ♥

Kommentarer:

1 E-K:värld/Leva-Kerstin:

skriven

Livet är fin nu, det är du värd Lotta

Svar: Tack :-)
Lotta

Kommentera här: