1

För upptagen med att leva :-)

Jag sitter i trädgården och har lyssnat på P3 dokumentär och nu lyssnar jag på min favoritmusik på Spotify medan mina solbrända fötter vippar i takt och i mitt hjärta känner jag bara frid :-) jag ska snart träffa kära Nancy och hennes födelsedagspresent med lunch och bio ska infrias och efter det ska jag träffa min vän Annika som jag inte sett på hela sommaren,men äntligen så ska det ske :-)

Mår så bra och jag har ägnat mycket tid till mina och våra barn och min kärlek som tagit sin tid men som rotat sig och blivit stark, en man som varje dag berättar hur mycket jag betyder kan man ju till slut bara älska,om inte annat för hans goda val av kvinna ;-) haha skojar såklart (lite)

Kalas har avlöst varandra och jag har jobbat några veckor men nu sitter jag här med en ljummen vind som sveper och mår innerligt bra..... Äntligen!

Jag tillåter mig att njuta och älskas och jag omfamnar livet starkare än på länge.

Jag vill verkligen också berätta att jag har världens bästa exman och fina barn som välkomnat Peter med öppna armar och även mina vänner som han hunnit träffa som ser hur lycklig han gör mig.

Jag ska ta tag i mina kilo som landat på något märkligt vis på kroppen ;-) men jag känner igen det från när jag började med medicin sist,viktökning kommer som ett brev på posten tyvärr,men bara för mig att bestämma mig så snart tar jag mig i kragen.....snart....snart! 

Är för upptagen med att leva just nu <3

Ha en fin dag på er :-)








Kommentarer:

1 E-K:värld/Leva-Kerstin:

skriven

Hej Lotta!
:) ja, bara njut av allt det goda som kommit till dig.

/e-k

Svar: Tack det ska jag :-)
Lotta

Kommentera här: