0

Att tillåta!

I går var jag hos KBT terapeuten efter ett längre uppehåll,även de behöver tydligen semester ;-) och hon var förvånad över vilka enorma framsteg jag gjort,hur jag utmanat mig och tagit steg vi inte ens pratat om och hon sa att det verkligen märks hur motiverad jag är att klara detta.
 
Jag känner det själv,hur jag formligen håller på att spricka av lycka,hur jag är så fylld till bredden med livslust och att inga hinder känns för stora......bara att jag vågar skriva ut det utan rädsla för att det ska bli bakslag,är stort,det hade jag aldrig vågat tidigare,men jag tar risken.
 
Jag har tidigare aldrig vågat ta saker och ting för givet,aldrig tagit livet och hälsan för givet och det är inte så konstigt med min bakgrund,men jag har bestämt mig för att leva,det som sker det sker troligtvis utan att jag kan påverka det så mycket.
 
Men trots att jag egentligen inte trivs med hur jag ser ut just nu,så känner jag mig vackrare än någonsin och det,mina vänner är på grund av att jag efter så lång tid äntligen tillåter mig att älskas och att älska tillbaka.
 
Helgen är fullspäckad med roliga saker jag ska göra,bla så ska jag gå på Git Gay galan på Lördag med fd svärmor,jag blev så glad när hon bjöd med mig :-)
 
Jag önskar er nu en strålande dag mina vänner!
 
 
 
 
 
Just nu tog jag en bild på en solros utanför min arbetsplats,vacker va?
 
Kram på er!
 
 
 

Kommentera här: