0

Den felplacerade smärttröskeln ;-)

Jag har fött två barn utan bedövning,jag har överlevt en bilolycka,när jag har hål i tänderna som måste lagas vägrar jag ta bedövning,jag har sytt fyra stygn på benet utan att bedövningen riktigt tog och min smärttröskel är hög,men idag när jag kliade mig i örat så smällde jag en pytteliten finne och hela huvudet susade av smärta och det sökte mig så jag mådde illa för en stund..... Seriöst alltså,hur är jag funtad och om någon närmar sig mina ögonbryn med en pincett så gråter jag hysteriskt och håller för dem som en trotsig 3 åring.... 

Idag har jag tillbringat sköna timmar vid havet och jag har fått prata av mig med en nära vän och jag har fått fina presenter som fick min själ att fullständigt smälta....Tack! 


Vid havet kom beslut och en lättnad och nu är det fortsatt fokus på mitt mående som gäller :-)

Ha en fin torsdag och var rädda om varandra <3

Lotta 

Kommentera här: