0

Premiär

Jag känner mig nöjd med dagen,var på ett möte som stärkte mig,som fick mig att inte helt tappa sugen,att få feedback och beröm är viktigt i mitt yrke och för självförtroendet som emellanåt vacklar.

Efter en intensiv helg där jag verkligen körde slut på mig själv har jag haft en kväll med lugn och ro,jag klarade av ett större inköp på Willys alldeles själv och jag var nästan sprickfärdig av stolthet när jag som vem som helst trippade ut med mina kassar i händerna iklädd ett stort leende :-)

Jag återtar min rätt att få må bra,jag krigar och kämpar, har inte full ork ännu,att köra slut på alla depåer tar hårt,men varje dag gör jag det absolut bästa av det jag har och det är mycket :-)

Har funnit en jämn nivå som jag känner igen sedan sist jag åt medicin och mina värsta panikattacker är inte längre jämförbara med tidigare och jag hanterar min vardag på ett bra sätt.

Är medbjuden på en premiär i morgon kväll av en god vän och jag ser fram emot detta väldigt mycket,en speciell tillställning som jag kommer att återkomma till :-)

Godnatt 

Lotta 

Kommentera här: