0

Ledig fredag :-)

Godmorgon på er!

I går hade jag en semesterdag, syftet med den från början var en weekendresa som ställdes in,men jag tillbringade dagen med Lilla C i stället :-)

Vi började med frukost på Märtas i Höllviken för att sedan strosa runt lite i affärerna där, vidare till Emporia för lite KBT träning medan Cina fixade med sin nya mobil på Apple store. 

"Lunch" blev det på Yoggiboost :-)


Vi åkte hemåt och handlade lite ( mer KBT) köpte en film vi skulle se på kvällen och köpte med oss varsin falafel hem, filmen "12 years of slave" var jättebra men hemsk....

När jag lämnat Cina så blev det " Let's dance"och kaffe för att hålla mig vaken tills det var dags att hämta sonen på skolan, de kom hem från skolresan till Berlin runt 00.15,en trött men glad kille fick jag hem :-)

Jag hade en mysig ledig fredag och idag och ikväll ska vi fira Ludde som konfirmerar sig och Amanda som fyllt  år och med tanke på att jag blivit förkyld så blir det nog ännu en kväll där bilen får hänga med, men mig gör det inget, skönt att vara pigg och utvilad nästa dag :-)

Nu önskar jag dig en fin lördag vad du än ska göra :-)

Kram




Kommentera här: