0

Jag är ju för härlig ;-)

Jag kämpar på för kung och fosterland,i går följde Anna R med till Willys och agerade KBT terapeut och det gick bra och i dag följde dottern med mig och det var mer folk men det gick ändå....på något vis!

Att kunna gå och handla på Willys själv obehindrat har varit en självklarhet tidigare,men har blivit ett stort problem på sista tiden och likaså att köra bil in till Malmö, men nu är jag så illa tvungen, jag kan inte alltid förlita mig på människor och jag vägrar bli socialt handikappad....

Jag körde i Malmö och lämnade dottern i kväll,jag höll så hårt i ratten jag bara kunde och körde så välanpassade vägar jag kunde och helt plötsligt var jag hemma igen,totalt slut och väldigt väldigt stolt över mig själv :-)

Små saker som är en av alla saker man gör i sin vardag kan vara en enormt stor grej för någon annan och att vara kommunikativ och berätta är därför en nödvändighet för mig.


Jag kan skratta åt mitt elände ibland och jag kan känna mig besvärlig och som att jag ältar och stör men jag har tagit det allra största steget och det är att ha kapitulerat mot det starka och börjat medicinera(jag kommer skriva mycket om det) och snart nog så är jag tillbaka,det är min förhoppning och vilja.....trots allt så är jag ju för härlig ;-)


Lotta 

Kommentera här: