0

Heja mig!

Jag klarade det!!
 
I går kväll körde jag till Willys och handlade alldeles själv och jag fixade det galant,jag var så glad och så stolt och hur konstigt och löjligt det låter i era öron att jag kunde handla själv,så var det enormt för mig,efter att i månadsvis ha behövt stöd och hjälp för att kunna handla fler än en vara och helst det som låg nära kassan så fick jag ihop en hel kasse och även med varor som ligger längst ner i butiken :-)
 
Jag svajade till lite,men det gick över,jag fokuserade på andningen och på hur arg jag blir på mig själv varje gång jag misslyckas för med ilska kommer man så mycket längre...jag bara beslutade mig för att klara det och jag gjorde det :-)
 
Jippi och hurra för mig :-)
 
Ha en fin dag på er <3
 
Smått galen look,men väldigt lycklig och lättad :-)
 
 

Kommentera här: