0

Glowing :-)

Den stackars hudterapeuten visste inte vad hon hade att vänta sig när jag klev in,men det blev hon snart varse stackarn ;-) 

Svåra frågor ställde hon också som...använder du serum?? Vilken rengöringskräm har du??? När du solar har du väl solskydd??

Hon kletade och tvättade,plockade och färgade brynen,jag grät bara lite och jag HAR tydligen ögonbryn !!!

En ansiktsmask satte hon på som gav mig associationer till Hannibal Lecter men som fick mig att somna...hoppas inte hon tog bilder med mig snarkandes!!??

När hon var klar efter 1,5 timme var jag piffad och klar och jag hade gloow sa hon,jag litar på henne och kände mig om inte annat självlysande med allt smet ;-)

Liam och jag hämtade upp Annapanna med dotter och sen åkte vi till smyge och käkade lunch och strosade runt,jag njöt av solen och Anna tog ett foto som blev rätt bra 
Eftersom jag inte visste om det :-)


På vägen hem blev det Dollar Store men där blev det lite för mycket och min energi tog slut.... kaffe och snicksnack hos Anderssons innan jag och Liam körde hem och här är vi nu,en Kvällsposten ska läsas och sen är det dags för middag :-)

Lägger in en bild på en glow(ande) mig,jag laddar mobilen och ligger därför på golvet men va fasen,så länge ni ser hur jag skiner så....


 Tack för idag Annapanna <3


Lotta 

Kommentera här: