0

Från djupet av mitt hjärta :-)

Godmorgon vänner :-)
Jag kan inte riktigt förstå vilken återhämtning jag har gjort,jag går lite och  väntar på ett bakslag men njuter av de dagar som är fantastiska och det har jag haft ett par utav.

Min chef pratade med mig häromdagen och var bekymrad för det hör ju dock inte till vanligheten att jag varit hemma och sjuk och jag var ärlig kring allt och jag har turen att ha en otroligt empatisk och fin chef och han bekräftade det alla redan sagt,att det är ok att må dåligt ibland.

Jag tror inte min omgivning riktigt förstår vidden av min tacksamhet för det enorma stödet jag har fått och har,dagligen trillar det in omtänksamma sms från vänner och för mig är det riktigt stort och en enorm hjälp i min resa mot målet till ett bra mående. Från djupet av mitt hjärta.....tack! 

Idag vaknade jag tidigt som vanligt,har haft lite SPA och ska snart möta upp en vän för en förmiddag på stranden och ikväll blir det middag och bio :-)

Nu önskar jag dig en fin Lördag <3

Lotta 

Kommentera här: