0

Sköna Söndag!

Godmorgon kära läsare :-)
 
I natt har jag sovit som en grisakulting,helt slut efter gårdagens,sorterande,slängande,asande,släpande,städande och jag åkte in till stan för att köpa nya köksstolar efter ett hett tips från Magnus om en som ville sälja snabbt och det blev superbra :-)
 
I dag Söndag är det dags att rösta och jag är så ohyggligt ointresserad av politik men vet ju såklart vad jag vill ha och inte ha.
 
Tänker rösta som jag gjort i alla år och det tar jag en kopp kaffe på :-)
 
Vaknade till tidigt i morse av regnet som slog mot fönstret sådär intensivt och jag rusade upp så snabbt att jag blev alldeles yr,för att kolla så inte översvämingen var ett faktum igen,men nej det var bara ett vanligt hederligt Septemberregn.
 
Har inte mycket på agendan idag mer än tvätt och allmänt slöande,snart nog är helgen slut igen och i morgon börjar en ny vecka med nya möjligheter och förhoppningsvis svar på de frågor jag må ha och få de kramar jag förtjänar och den sparken i häcken jag behöver för ett uppdrag på jobbet så det blir klart någongång,nu kommer en bild på mina nya köksstolar :-)
 
Ha nu en riktigt skön Söndag på er alla :-)
 
Lotta
 
 
 

Kommentera här: