0

Eftertänksamhet

Vet du att vissa uppenbarelser borde vara plågsamma,men i mitt fall så blev det bara positivt och en ny känsla av värdighet och styrka infann sig i stället,jag förtjänar det absolut bästa,precis som du,så blev det inte och min känsla inför det blev förnyad respekt för mig själv och hur jag följde magkänslan och tänkte rationellt och nu så är det lilla "problemet" ur världen.
 
Efter jobbet så körde jag ner till stranden och la mig på en filt,himlen var löjligt blå och sanden behagligt mjuk,vinden var oförskämt ivrig och bet i kinderna,men jag älskar det,jag älskar närheten till det stora oändliga och där försvinner alltid mina sista spår av tvivel och var de inte redan borta innan jag körde ner så är de halvvägs till Tyskland vid detta laget :-)
 
Befriande att vara så klok ibland,underbart att följa min egen resa och förvånande hur fri jag känner mig :-)
 
Lotta
 
 
 
 
 

Kommentera här: