2

Barncitat!

 
Hönan lägger ägg,grisen lägger korv.
 
På sushi tycker jag mest om den där gröna sörjan.jag tycker om att gråta av starkhet.
 
 
Blåbär är jättegott,för det är sylt i dem.
 
 
En kropp är något som slutar i skorna.
 
 
Jag blir aldrig trött på farmor,men det blir farfar.
 
 
Om man öppnar ögonen och det är alldeles svart ,då är man medvetslös.
 
 
 
Svampar växer på fuktiga ställen.Det är därför dom ser ut som paraplyer.
 
 
Kroppen består av 90%vatten,20%ben och kött,och naglar efter behov.
 
 
När jag blir gammal vill jag bara precis som min Pappa,fast inte med så mycket hår överallt.
 


 
Alltså goa ungar, igår köpte jag en tavla med alla dessa citat på. Många leende blir det när man läser :-)
 
Idag är det inte mycket med mig, jag fick gå hem från jobbet pga en huvudvärk som inte ville släppa och fortfarande sitter i... Men inget som inte lite Fläskpannkaka kan fixa :-)
 
Ha en trevlig kväll alla söta :-)
 
Lotta

Kommentarer:

1 Anna-Karin :

skriven

Krya på dig! Kram

Svar: Tack min vän och kram <3
Lotta

2 Anonym:

skriven

Usch o fy inte ofta du ger upp jobb då måste du vara riktigt kass😷 krya på dig finaste💗💕 kram

Svar: Nä det händer aldrig,men ibland får man bara ge sig...känns lite bättre nu dock :-)Tack snälla <3
Lotta

Kommentera här: