0

Ta en stol och sätt dig i soffan :-)

Idag fyller du år såg jag på facebook och då mindes jag vår första riktiga dejt,du hade bjudit hem mig på middag i din lilla etta i Malmö och jag var nervös,sådär som man är när man är 19 år och förälskad i en snygg och charmig kille :-)
 
Jag kom dit och du öppnade dörren och släppte in mig,du höll på med maten så du sa lite på skoj...."Ta en stol och sätt dig i soffan" för en normal person så skrattar man lite och sätter sig i soffan....nu är jag inte riktigt som andra så jag tog helt sonika en stol och satte mig på den i hans soffa...jag kommer aldrig glömma hans ansiktsuttryck när han kom in från köket och fick se mig på en barstol i hans soffa,vinglandes och så full av garv att jag knappt kunde hålla balansen.....Han bara gapade stort och sen skrattade han så han tjöt och det var då han föll för mig :-)
 
Vi hängde ihop ett tag och hade vansinnigt roligt och jag satte nog ribban där och då...:-D
 
Grattis på din dag idag och fortsätt vara sådär löjligt lycklig som du är med din käraste :-)
 
 
 
 
Lotta
 

Kommentera här: