1

Femkampen 2014

Som vanligt var det roligt, underbart och igenkännande :-)
Men i år var upplägget annorlunda och det kräver lite mod att ta till sig det :-)
 
Gren 1 : beachvolleyboll 

Vi grillade korv i kylan innan vi gick tillbaka 


Gren 2 och 3 : stafetter av olika slag, den ena innefattade en dumstrut och en boll den andra en säck och hinder :-)
 


Gren 4 och 5 : Här blev det premiär av ishockey, två olika grenar... Tufft och hårt och en jäkla massa utrustning :)
 









Det var onekligen Bambi på is,vi föll som käglor en efter en,verkligen som en dålig parodi på ett hockeylag,det finns dessutom på film och jag hoppas den bränns så småningom :) 
 
 
Efter detta var det dags för dusch och bastu för den som önskade, på med myskläder och sen middag :-)
Kaffe och snacks och ett sällskapsspel som jag såklart ägde i ;-) 
 


Pokalen gick i år till motståndarna och vi säger givetvis grattis :-)
 

När det blev dags att åka hem så var Magnus så snäll och hämtade oss...:-)
Årets femkamp är över och tack alla inblandade :-) nästa år tar vi tillbaka trofén <3
 
Idag är jag plågsamt medveten om hur många muskler det finns i min kropp som jag aldrig använder....aoch :-(
Sitter i sängen och läser Kvällsposten och dricker kaffe och bara det är en kraftansträngning :-)
 
Kram och puss på er :-)
 
Lotta

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Lotta tack för de fina bilderna från igår. Så kul vi hade det. En härlig tjejdag med nya upplevelser och mycket skratt./Gunilla

Svar: Tack själv Gunilla :-) ses i byn ;-)
Lotta

Kommentera här: