0

En helt vanlig lördag!

Godmorgon :-)
 
Då var den efterlängtade sovmorgonslördagen här...eller inte...bzzz,bzzzz,bzzz.....sms,messenger,Wf och jag vaknar av burret varje gång,jag får skylla mig själv som lägger telefonen på bordet bredvid mig,men jag glömmer liksom att stänga av telefonen när jag släcker lampan och det är en rutin jag aldrig gör så varför skulle jag komma ihåg det?
 
Nåja,det blev en god natts sömn efter att tittat på Idol och slumrat i soffan och jag har sovit som en liten prinsessa..
 
Det är novembergrått ute och jag sitter i soffan,dricker kaffe och kollar nyhetsmorgon på fyran,bläddrar i kvällsposten med täcket och kudden som sällskap,Liam är vaken och kollar tv i sitt rum,idag har jag tvingat honom att ha en filmstund med mig,en film vi kan se tillsammans,han är väl måttligt road men det bryr jag mig inte om ;-)
 
Han ska till Pappa i eftermiddag och sen ser jag inte honom på några dagar igen så....jo,jag tänker tvinga mitt barn att umgås med mig :-)
 
Hör på vädersnubben att det är sol i Jämtland,men hos oss är det grått men kanske lite sol under dagen,,,,sjukt däremot att man i november fortfarande går i tunna höstjackan...galet!
 
Jag önskar er en fridfull lördag med massor av kärlek och värme <3
 
Vi hörs och ses :-)
 
Lotta
 
 

Kommentera här: