1

That's the way aha aha!

Var på stor baluns med jobbet i går,ca 600 pers kom för att äta,dricka,lyssna på Gaston från Talang 2014 och dansa till superbra musik.
Temat var 70-80 eller 90 tal och jag valde 70 tal :-)
 
Jag åkte med Paula hem efter jobbet och vi tog ett glas vin och gjorde oss iordning,deras dusch hade dessutom ett superbra ställe att sätta vinglaset på :-)
 
Utsvängda jeans och en tunika i stil med det glada 70 talet och sen väntade vi på Paulas sambo Micke för han skulle köra oss hem till Camilla som bjöd på lite förfest,vi hann inte mer än dit och möta upp ett tiotal glada kollegor så var det dags att åka till Vellinge och partaja...
 
Konferencier,uppträde av olika slag,Gaston som jonglerade och spexade och sen ett kanonband :-)
 
Jag missade såklart alla som skulle åt mitt håll,för när 600 personer ska ut samtidigt,så tar det sin tid,men det var bara till att traska hemåt på de upplysta cykelbanorna...ca 25 minuter tog det att gå och sen la jag mig pronto och somnade lika snabbt.
 
Nu är jag på jobbet igen,pigg och nåja,nu ska vi ju inte överdriva,men hyfsat pigg och välmående i alla fall och nu ska jag hämta en kopp kaffe :-)
 
Lotta
 
Jag och Paula!
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Saknade kollegor!

Svar: Kram Linda :-)
Lotta

Kommentera här: