0

Kjol,mascara och flabbalack ;-)

 
Såhär började min dag,på jobbet redan 6 i morse då vi hade ett extrainsatt möte och jag är en morgonmänniska i normala fall,men när jag vet att jag ska upp extra tidigt,då får jag inte ihop det med sömnen,jag har haft konstiga drömmar,blivit av med tråden och inte hittat vare sig början eller slutet på historien.
 
Det har varit intensivt,jag har varit mitt vanliga positiva jag och någonstans inbillat mig att jag är nån sorts superhjälte som kan balansera mellan glädje,oro,förvirring,hårt arbete och ett virrvarr av känslor utan att vackla,såklart jag vacklar,jag är inte mer än människa.
 
I tron av att superhjältedräkten passar mig år ut och år in pendlar den också i storlek,just nu trivs jag inte alls,jag har inte kommit igång med träningen och jag springer snabbt förbi spegeln,jag äter inte mer än vanligt...jo kanske vissa dagar...men jag känner mig inte speciellt fin just nu men vissa dagar så tycker jag att jag är väldans fin :-) ja,sådana dagar får man väl helt enkelt ha för att uppskatta de som är desto bättre.
 
Bara jag kan ta tag i det och det är inte lönt att gnälla för jag vet vad som krävs och vad jag måste göra och om jag inte gör det....synd ju,men jag har bara mig själv att skylla.
 
Ja...ni får helt enkelt bara ta mig som jag är :-) och jag med för den delen :-)
 
 
Alldeles för långt bort är dock min älskade vän Sussie,jag saknar henne något så oändligt mycket och vill inte vara utan henne en dag till,men det dröjer ett bra tag till tyvärr som det ser ut :-(
 
Såja,snart dags att avrunda dagen på jobbet och börja låsa,släcka och städa undan och i morgon bitti är det möte med vår nya chef Magnus,dags för kjol,mascara och flabbalack kanske ;-)
 
Ha en fin kväll nu,för det tänker jag ha :-D
 
Lotta!

Kommentera här: