0

Godmorgon världen :-)

I går hade jag en riktig slöedag,jag började på stranden med tidning,kaffe och mackor,det mulnade tyvärr på lite grann och jag körde hemåt och fixade lite undanplockning och renbäddning,tog minsann en powernap oxå ;-)
 
Åkte till Vellingeblomman och handlade lite till balkongen som behövdes piffas till lite och sen hyrde jag en film,jag är så gammeldags och tycker det är jättemysigt,det blev "Mig äger ingen" med Mikael Persbrant och jag är i normala fall inget större fan av honom,jag tycker han är otroligt överskattad,men i den här filmen var han mycket bra.
 
Slöglodde sen på tv och snicksnackade med älskade Sussie på sms och sen måste jag ha somnat för jag vaknade i soffan väldigt mycket senare och gick rätt in och la mig i sängen.
 
Idag jobbar jag till 14 och sen kommer Annicka D,underbara och goa Annicka som har varit en av mina bästa vänner i över 20 år,en mer godhjärtad person får man leta efter,vi ska ha kvalitetstid och i kväll ska vi ner till Mimmas här i byn som har trubadurkväll.
 
I morgon är det Familjedag i Vellinge och då ska vi dit en sväng,ja det kommer bli bra och jag längtar som en tok,jag har förberett middagen och hennes rum är färdigställt,nu ska det bara fixas lite smågrejer så är allt klart :-)
 
Välkommen finaste Annicka <3
 
Ha en fin fredag alla ni andra som inte kommer till mig idag :-D
 
Lotta
 

Kommentera här: