1

Ven







Jag har haft en helt underbar dag,vi tog båten över klockan 10 från Landskrona,hämtade ut cyklar,fick reda på lagkaptener och lag,cyklade och utförde uppdrag längs vägen,käkade god lunch,cyklade lite till,spelade fotbollsgolf och sen fika efter det och VIPS!!! så hade det gått nästan 8 timmar och det var dags att ta båten hem,nu är jag helt slut och låter bilderna tala lite för sig själva,men Ven är en fantastisk liten ö och har ni ännu inte varit där så kan jag varmt rekommendera det,jag har varit där förr och jag kommer återvända dit igen :-)
 
Tack ALLA fantastiska kollegor och chefer och tack Vellinge Kommun som tar så väl hand om era anställda...Sov nu gott för det kommer jag att göra...:-)
 
Lotta
 

Kommentarer:

1 Malin :

skriven

Det kommer jag med göra, somnar snart ☺️ Sov gott du med

Svar: Sov sött Malin :-)
Lotta

Kommentera här: