0

Som en gammal inbiten ungkarl från 1941 ;-)

Godmorgon!
 
Rutiner är kanonbra,i synnerhet när man har väldigt mycket i huvudet samtidigt som jag har,det är problem som ska lösas,blandat med musik,sångtexter,siffror,tider,försöka klura ut hur män fungerar osv osv :-)
 
Jag har min vardagsmorgonrutin och den är perfekt egentligen men OM jag bara kunde lära mig att jag inte behöva göra allting exakt samtidigt och sen sitter jag bara av tiden...
6.30 alarmet ringer och jag går förbi spegeln och blir lika rädd varje gång,jag hoppar in i duschen och när jag är klar så tar jag på mig underkläder,rollon och sen börjar jag yra runt.....Jag sätter på tv:n och tar på mig mina kläder,går in och tar tandborsten och börjar borsta med den(elektrisk) samtidigt som jag ska smörja in mig med ansiktskräm och puffa till kuddarna och filten i soffan,där jag har legat och grisat kvällen före ;-)
Fixa lite med undanplockning och bädda sängen och som den stora finalen så spiller jag tandkräm på tröjan och detta sker 8 ggr av 10 och där borde det komma en reflektion om att kanske vänta med att ta på tröjan till efter jag borstat klart tänderna...men det är överkurs tydligen :-)
 
Sen är klockan inte alls speciellt mycket vilket resulterar i att jag cyklar tidigt till jobbet för att sätta på kaffet till mig och mina kollegor,fixa och förbereda med det jag kan och sen kan dagen börja :-)
 
Jag kan tänka mig att ni nu ställer den stora frågan.....Byter hon tröja när hon spillt?
Svar Nej,för det upptäcker jag oftast inte förrän jag är på jobbet hahahaha
 
Konstigt man är singel när man grisar runt som en gammal inbiten ungkarl sedan 1941?...Inte alls mina vänner,men det finns säkert någon likasinnad där ute som passar mig perfekt ;-)
 
Ha nu en fin dag kära ni :-)
 
Lotta
 

Kommentera här: