1

Morning musiclovers

Detta kan bli en hur bra helg som helst,den börjar i eftermiddag med massage och kanske slutar den med utgång med kära vänner i Malmö ikväll,jag har inte riktigt bestämt mig och med tanke på att jag vaknade väldigt tidigt i morse så kan det bli en tidig kväll i soffan istället,detta får tiden helt enkelt utvisa :-)
 
Planen är dock Höllviken i morgon och lyssna på ett partyband och dit hade jag i så fall tänkt köra,rocka loss lite hade ju inte varit helt fel och nästa vecka är sista arbetsveckan och det är så efterlängtat,jag är trött och sliten nu..
 
Nu har alarmet pockat på min uppmärksamhet och det är dags för morgonrutinerna och kanske,men bara kanske ska jag ta på mig tröjan alldeles sist ;-)
 
Ha nu en fin dag så hörs vi lite senare <3
 
Lotta
 

Kommentarer:

1 en vän:

skriven

Låter härligt med en utgång! Ut och ha de kul med vänner skadar ju aldrig:-D kram på dig

Svar: Tack för det min vän :-)
Lotta

Kommentera här: