1

Med dig vid min sida

Med dig vid min sida
 

Så vackert att lyssna på när man är lite trött och behöver semester ,när det mesta inte egentligen går emot men när det känns så,när varje andetag blir en suck och varje minut av sömn blir de viktigaste minutrarna på väldigt länge.
 
När man vill så mycket men inte riktigt orkar,när man på riktigt mår väldigt bra i kropp och själ men det känns som om jag ljuger när jag skriver det.
 
När man är tillfreds,men det ändå känns som ett hån att säga det...då önskar jag att jag kunde trolla fram någon som pysslar om mig och fixar fram vecka 28 väldigt snart :-)
 
Lotta

Kommentarer:

1 June:

skriven

Det är gott att ha något att se fram mot och själv tycker jag det är en njutning att liksom plåga sig lite innan belöningen kommer...... Vecka 28 är snart här - håll ut kära Lotta! Kram från mig. June

Svar: Tack snälla June,du är rolig du...Kram :-)
Lotta

Kommentera här: