2

Jag säger inget så har jag ingenting sagt :-)

I går när jag var på Willys och handlade så hörde jag en rolig konversation mellan en engelsk kund och en av kassörskorna,han kom efter mig i kassakön och medan jag stod och packade mina varor så hörde jag hur han raljerade om nån vara : no flavour,you missed some important facts on the label,what kind of a store is this bla bla bla...jag förstår engelska alldeles utmärkt och han hade inget trevligt att säga alls den mannen...efter en stund tystnar han och säger till kassörskan Well....what do you have to say about it?
 
Hon lutar sig lite lojt tillbaka efter att tålmodigt ha lyssnat på den irriterande babblande, engelsktalande mannen och säger sen på ren skånska....Alltså,jag sär inget så haor jao ingenting sagt!
 
Ett underligt läte bubblade ur min mun och jag insåg att jag hysteriskt försökte kväva ett asgarv,jag knep ihop och fortsatte packa mina varor...mannen i fråga sa inget mer och gick sedan :-)
 
Det är fan på Willys i Vellinge det händer och kassörskan Sara blev min nya idol,så jädra cool och lugn :-)
 
Ha en trevlig kväll kära vänner :-)
 
Lotta

Kommentarer:

1 en vän:

skriven

Desamma

Svar: :-)
Lotta

2 Anonym:

skriven

Hahahahahaha! Underbart!

Svar: :-D
Lotta

Kommentera här: