0

Isande Skåne!

Det blåser kalla,isande vindar och i Skåne är alla överens om att det är kallt...helt enkelt kallt!
Det huttras och kuras och koftor används flitigt,man nyser,hostar och skyller på kylan och nätterna är kalla.
 
Jag gillar ju blåst,är ett stort fan av blåst,kanske inte i kombination av isande kyla,men annars tycker jag blåst är renande och befriande och jag åker gärna ner till havet en blåsig dag och rensar skallen!
 
Hade en lugn kväll i går,blev bjuden på ett kalas och pratade i telefon lite grann,chattade och kollade tv.....la mig tidigt och läste lite och somnade gott för att vakna en timme senare och inte riktigt fatta vad som hände?
 
Nåja,långt om länge somnade jag om och jag sov gott resten av natten och hjärtat är lika lätt,kollegorna är lika underbara och trots att Skåne är som en enda stor isbit så finns det värme inuti mig så det räcker och blir över,så vill någon ha en kram så delar jag med mig till den som fryser :-)
 
Kram och ha en underbar tisdag <3
 
Lotta

Kommentera här: