0

Den garvade besiktningsmannen :-)

Idag har det varit en rätt rörig dag på jobbet och sådant gör mig lite trött i skallen,nåväl det blev i alla fall dags att köra ner till Trelleborg och före besiktningen hann jag prata med Sussie samtidigt som jag handlade lite och när jag pratade med henne så fick jag tillbaka all energi,hon vet när hon ska säga vissa saker och framför allt hur hon ska säga dom utan att jag ska tappa energin....Hon var nog mitt tecken i jordklumpen i dag <3
 
Diana gick rätt igenom och besiktningsmannen var en pratglad herre som gav mig både vintips.mattips och resetips samtidigt som vi pratade dansband och hans förmåga att hålla fokus på en låt exakt 20 sekunder under en dans,sen tappar han allt,både takt och fokus och hans fru som tävlat i dans blir lika matt och trött på honom varje gång,vi hann prata en hel del under de 20 minuter han kollade bilen som gick igenom utan minsta lilla problem....fin liten pärla sa han och log,jag tackade för komplimangen och snurrade ett varv och jag tror minsann han rodnade lite den garvade besiktningsmannen :-D
 
Jag åkte hemåt och planerade morgondagen med Annapanna,det blir en heldag med skog,fika,vellingeblomman och så gemensam middag på kvällen,kanske till och med grillat om vi har tur :-)
 
Nu ska jag åka och hämta Liam hos en kompis och sen ska jag hålla fredag med Let´s dance :-)
 
Tjingeling :-)
 
Lotta
 

Kommentera här: