1

Present med posten!

I dag när jag kom hem från jobbet så låg det ett paket som kommit med posten....väl igentejpat sådär på jävelskap och adresserat till Tanten :-)
 
I paketet låg det nya strängar till min gitarr,med ett glatt brev och det var en försenad födelsedagspresent,jag hade i helgen berättat sådär i förbifarten om att min akustiska gitarr samlade damm för att jag var för lat för att stränga om den men att jag gärna skulle vilja få tummen ur och fixa det.
Vedebörande snappade åt sig detta och Voilá :-)
Nu ska jag bara få någon vänlig och musikalisk själ att stränga den åt mig...ole dole doff,jag vet precis vem jag ska ringa...han ska strax bli varse hehehe
 
Till dig som skickade dessa till mig vill jag säga tack från djupet från mitt hjärta,sådana här gester är det finaste man kan göra i mina ögon,man snappar upp något och så fixar man till det bara...mycket uppskattat blev det :-)
 
Jag ska strax slänga upp fötterna i soffan och hålla kväll,ha en skön kväll alla glada lirare och på tal om lira,snart kanske jag kan slå ett par ackord och sjunga en snutt för dig :-D
 
Lotta

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Snälla människor ska man vara rädd om. Så han bestämde sig för att vara rädd om dig, och uppskatta dig.

Svar: Precis :-) en sån gest som värmer i hjärtat :-)
Lotta

Kommentera här: