1

Godmorgon :-)

Jag la mig tidigt i går kväll,har sovit som en prinsessa utan oroliga drömmar och väntar med spänning på vad dagen har att ge mig.
Det finns inget i hela världen som påverkar mig så positivt som våren,förutom mina barn,vänner och musik såklart,men utöver det så är varma solstrålar på min kind,hög och frisk luft och växande vintergäck det som är som mumma för min själ :-)
 
Glada människor som inte kan sluta le och bara en helt annan stämning över huvudtaget :-D Love it!
 
I dag är det dags att jobba och sen ska jag besiktiga Diana efter jobbet och efter att ha varit hos farbror bildoktorn i går så är det väl själve den om hon inte går igenom....men nu är det ju MIG vi pratar om hahahaha...Jaja allt löser sig :-)
 
Jag önskar dig den allra bästa fredagen,jag önskar dig varma kramar och massor av kärlek och springer du på mig i byn så ge mig en också vetja...kram alltså....det får man aldrig för många av :-)
 
Kramar
 
Lotta
 
 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Tack desamma! Jag lovar att ge dig en kram, stor kram om jag springer över dig nere i byn! ♡♡♡

Svar: Du behöver inte springa ÖVER mig om du nu inte nödvändigtvis måste ;-) <3<3<3 men annars ser jag fram emot det :-)
Lotta

Kommentera här: