2

Tankar i juletid!

Min favoritjulsång är den här: "Last Christmas" med Wham :-)
 
Det är den julsången tillsammans med Peter Jöbacks Jag kommer hem igen till jul som jag tycker allra mest om och som ligger mig varmt om hjärtat :-)
 
Sånger som kan få mig att både le och gråta om vartannat och just idag är jag i lite vemodskänsla,den har flyttat in som den ofta gör kring jul och idag är det lite tungt,men i morgon är det säkert bättre igen :-)
 
Julen är inte min bästa vän,den gör mig påmind om så mycket trots att jag varje år får fira den med världens mest fantastiska familj som tar emot mig med öppna armar även efter vår skilsmässa,men jag är inte hel och komplett kring jul,jag som så många andra,men jag kämpar på och jag lyssnar på mina fina sånger och så tar jag nya tag :-)
 
Jag önskar er en fin söndag i all julstress och hoppas ni vilar lite ikväll och kanske lyssnar på de låtar jag ut här till er ;-)
 
Varm kram till er <3
 
Lotta
 
 

Kommentarer:

1 Svägerskan:

skriven

Julen drar fram så många stridiga känslor, jag njuter av min musik överallt men tåras av allt bagage jag bär med mig, precis som många andra.
Du kommer alltid, precis som Magnus vara längtad efter hos oss, skilsmässan är ju inte mellan oss 😍 vi hjälper och stöttar så gott vi kan. Jag är tacksam att du finns kvar i mitt liv. C <3 L

Svar: Jag är också tacksam för det L <3 C
Lotta

2 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️ finns här❤️❤️❤️

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Lotta

Kommentera här: