0

Samma fråga,olika svar!

Jag följer en blogg som skrivs av en relationscoach som heter Michael Larsen,han skriver om livet och kärleken ur en mans perspektiv och är väldigt klok och följsam att läsa,både för män och kvinnor...eftersom han jobbar mycket med par så ger han en del exempel som är nyttiga att läsa
 
Ställer man samma fråga till en man och en kvinna vad gäller relationer så får man troligtvis två helt olika svar,vi talar verkligen inte alls samma språk och det är säkert där det oftast går väldigt snett,det benar han ut genom att öppet tala om sin egen resa och sina reflektioner under sin separation.
 
När Michael beskriver en händelse sett ur en mans sett att se på det så får jag en aha känsla,nyttigt att inse hur vi egentligen fungerar och vad som gör att vi då och då falerar i vår kommunikation :-)
 
Vad gör jag då uppe denna tidiga timme? Ja det kan man undra,tidigt i säng,tidigt uppe igen :-)
 
Blev sittandes vid hans blogg och tänkte att jag vill dela med mig av hans kunskaper :-)
 
Nu,hopp in i duschen och påbörja en ny dag...Ha en fin sådan!
 
Lotta
 
 

Kommentera här: