0

Om det så är det sista jag gör!

Då var den här,dan före dan och jag börjar så smått varva ner och inser att det där med att sova och vila ut,det får vänta till juldagen helt enkelt.
 
Diana,min lilla bil har börjat hosta,avgasröret är antingen på väg att lossna eller så är det hål på det,i vilket fall så för hon ett himla liv och jag ska ner till gubbarna på macken idag och blinka med mina blå och se om de kan kolla åt mig ;-)
 
Klockan 7 PRICK ska jag befinna mig utanför Willys idag för att handla det sista och för att undvika alla människor jag bara kan och har jag otur så har alla tänkt som jag....suck,men inte många är snabba som jag när det kommer till att handla ;-)
 
I går gick jag och Annapanna i byn en sväng och jag hittade min nyårsstass (fyra S,stämmer det) och jag hjälpte henne packa matvaror på Ica,vi var inte själva där så att säga.
 
Efteråt åkte jag och Liam med hem till dem och blev bjudna på middag och lite vin,legitimt att dricka vin en ledig måndag tycker jag :-) sen hämtade Magnus oss och körde hem mig och sen i stort sett gick jag och la mig,helt utmattad efter att inte sovit ordentligt på rätt många nätter,det hjälpte föga eftersom jag ändå vaknade före tuppafan reagerat...jag ska nog bli tupp i mitt nästa liv!!
 
Ja då sitter jag i soffan,dricker en kopp kaffe och har guldkanalen på lite tyst i bakgrunden som spottar ur sig den ena bra låten efter den andra,jag tittar på klockan och kommer se till att jag är före varenda pensionär i hela Vellinge kommun om det så ska bli det sista jag gör.
 
Snart nog kan jag fälla ner axlarna och ta djupa andetag,men fram till dess att jag finner den ron så ska jag vässa armbågarna,knyta nävarna,hålla andan och höra börsen sucka djupt...Willys-here i come ;-)
 
 

Kommentera här: