0

Ljusblå hulk

Godmorgon!
Ja då var det en ny arbetsdag innan två dagars ledighet igen och helt ärligt var det rätt skönt att jobba lite igen,att vara ledig 9 dagar i rad var välbehövligt,men min rastlöshet började göra sig påmind.
 
I går lämnade jag in bilen till verkstaden och gulliga lilla C följde med mig och körde mig sen hem,vi stannade på vägen och handlade lite och sen lämnade hon av mig hemma.
 
Har börjat få sömnproblem igen och nu är det lite omvänt,tidigare har jag somnat bums och sen vaknat på nätterna,nu kan jag inte somna utan ligger och vrider och vänder,men förvisso behöver man ju inte gå och lägga sig så jäkla tidigt som jag gör heller :-D
 
Det snurrar i mitt huvud,människor från det förflutna har dykt upp och ställer till oreda,nya bekanstskaper visade sig vara ett uselt val av mig så de är bortplockade,det har varit extremt rörigt och känslofyllt och jag har varit ett enda virrvarr av allting.
 
What doesn't kill you makes you stronger,heter det ju och jag tror nog att det ligger sanning i det,med tanke på att jag fortfarande andas så borde jag vara Hulken,fast utan den gröna färgen och en kvinnlig variant,jag vill vara en ljusblå hulk,kan man få det? :-)
 
Tidelipom på er :-)
 
Lotta

Kommentera här: