0

Turkiskt té och en skål tomater

I morse övervägde jag för första gången på ett år att stanna hemma från jobbet,jag vaknade flera gånger i natt och mådde inget vidare,men drack mängder med vatten och tog en tablett så jag somnade till slut om.
 
När klockan ringde var jag inte det piggaste och säkert inte det vackraste vår herre skådat,men jag steg i alla fall upp och tog en dusch och tyckte nog det kändes bättre,dessutom var ett möte inbokat som jag gärna ville vara med på och jag kände mig inte febrig så jag pep iväg.
 
Väl på jobbet så hade kära kollegan Emilie med sig ett specialtè från Turkiet till mig och goa  Paula hade plockat en skål full med små tomater från sitt växthus,jag älskar små tomater ( det finna många olika sorter så jag benämner dem små ) och jag blev alldeles varm om hjärtat och inbillar mig att Karma faktiskt existerar,hur man behandlar andra,så blir man också bemött och vi är väldigt goa mot varandra i vår arbetsgrupp.
 
Mötet gick dessutom bra och det ska bli en spännande höst :-)
 
I dag kommer min lille älskling till mig och mammahjärtat blir helt och jag ska även träffa älskade dottern senare i veckan.
 
Jag har det rätt bra jag <3
Ha en fin dag på er alla 
 
 

Kommentera här: